Projekat Transparentne liste čekanja u zdravstvenim ustanovama, finansiran iz Core finansiranja Švedske agencije za međunarodni razvoj i saradnju (SIDA) prema CCI-ju, se fokusira na uvođenje transparentnih elektronskih listi čekanja pacijenata u zdravstvenim ustanovama u BiH. Automatski sistem kreiranja i transparentne liste čekanja obezbjeđuju pacijentima kvalitetniji pristup informacijama, a zdravstvenim radnicima olakšava rad i unapređuje i pojednostavljuje komunikaciju sa pacijentima. Navedenim projektom se žele poboljšati zdravstvene usluge i pravo na zdravlje za većinu građana Bosne i Hercegovine.
U Bosni i Hercegovini se na pojedine zdravstvene usluge, koje nisu hitnog karaktera čeka jako dugo. Dužina čekanja na zakazane preglede varira od 7 dana do 10 mjeseci, u ovisnosti od vrste zdravstvene usluge i zdravstvene ustanove. Duge liste čekanja na zdravstvenu uslugu u zdravstvenim ustanovama u BiH, pored toga što najdirektnije mogu uticati na zdravlje i život pacijenata, mogu uticati i na pojavu koruptivnih i nezakonitih ponašanja u vidu podsticanja na davanje mita od strane zdravstvenih radnika ili samoinicijativno nuđenje mita od strane pacijenata kako bi se zdravstvena usluga ubrzala. Nepostojanje dvosmjernog kanala komunikacije u ovom segmentu pružanja zdravstvene usluge, na relaciji pacijent – ustanova, takođe može dovesti do (ne)opravdanog percipiranja da je za obavljanje pregleda potrebno dati mito.